Atunci cand ceva nu functioneaza corect, managerii ar trebui sa se uite in primul rand la procese.
"Cine este de vina" daca un angajat nu are la dispozitie toate instrumentele pentru a indeplini sarcinile primite? Resursele Umane? Sau poate angajatii din departamentul de Achizitii? Sau baietii "de la" IT? Poate.....
Totusi, in 85% din cazuri, problemele sunt generate de procese, mecanisme de control si structuri (majoritatea fiind din zona proceselor).
De aceea, scopul nostru este sa ajutam angajatii sa invete cum sa analizeze si sa diagnosticheze procesele si dupa aceea sa le imbunatateasca prin reproiectare. Obiectivul final este de a facilita construirea unei culturi organizationale de imbunatatire continua.
Programul de analiza si imbunatatire a proceselor este o succesiune de ateliere de lucru facilitate din "viata reala" si "teme de casa" care dau ocazia participantilor sa construiasa propriul set de aptitudini in timp ce lucreaza direct cu procesele reale din propria organizatie. Programul este construit si adaptat realitatilor si nevoilor clientilor, impreuna cu principalele parti interesate (eng. stakeholder) si cu reprezentantii companiei.